czwartek, 25 marca 2010

wymianek ciąg dalszy :)

Zakończyła się wymianka z okazji Dnia Kobiet i przyniosła mi przecudowne kryształowe orchidee, którymi chcę się pochwalić, a które dostałam od cudownej kobiety kryjącej się pod psuedonimem "klejnotki"




sama wyprodukowałam w ramach tej samej wymianki dla viktorej następujące cosie:



jedenz nich (wisior z ambigramem po lewej - ambiram autorstwa Daniela Dostala)


I niemal zaraz po rozpoczęciu wymianki Chaosu Wielkanocnego od mojej wylosowanki dostałam takie cudności:


nie, jeszcze nie pokażę co ja zrobiła ani dla kogo :) jeszcze nie dostała i nie pokazała :) więc się wstrzymam :)

hiehie - i już sie zapisałam do wymianki majówkowej i planuję rozpocząć niedługo zapisy do wymianki Dniodzieckowej :)

eeee.... byłabym zapomniała: jeszcze była wymianka indywidualna z poppy :) i w efekcie mam taką cudną skrzyneczkę:


a ja zrobiłam dla poppy komplecik gronkowy swarovski i płytkę imienną ze swarkami, komplecik wklejam, i od poppy jeszcze zdjęcie całości :) ;)




no to tyle na razie :) się wyminakuję :)

w trakcie mam jeszcze wymianke z klejnotką - indywidualną, za którą wisior imienny jej wykonałam:

a w zamian dostanę wisiorek do kompletu do kolczyków dniokobietowych :)

jeszcze wymianka z Sol i Sunflower i Martą i Agave i Biedroneczką :)
ale o tym innym razem :)
dawkować trzeba - a co!

Brak komentarzy: