piątek, 9 stycznia 2009

Jeśli by się chwile zastanowić


Właściwie to jest mi żal niektórych ludzi - nawet nie wiedzą jak bardzo brakuje im rozumu i otwarcia się na innych. Właściwie chodzi mi o jedną znaną mi osobę, która nie zdaje sobie sprawy jak bardzo wszystkich w około zraziła do siebie. Do tego stopnia, że chcąc nie chcąc ludzie się cieszą, że jej nie ma zamiast współczuć że jest chora. I nikt nie ma żadnych złych intencji po prostu jest dzień spokoju, żadnych ataków złości, paniki i obrażania się o byle co. I jeśli by się chwile zastanowić to jest mi jej naprawdę żal, tworzymy koalicję przeciwko naszej wariatce, tylko że potem przypominam sobie z jaką satysfakcją "Pani nieomylna", mam na myśli naszą Polyannę, wytknęła mi bzdurny błąd to przechodzi mi wszelkie współczucie - a żyj sobie w niewiedzy z jaką ulgą przyjęliśmy twoją nieobecność dzisiaj...

Brak komentarzy: